Min dotter fyller 2 år!

Tänk vad fort tiden går. Idag (fredag 17/4) så fyllde min lilla prematur flicka 2 år. Det var alltså så längesedan vi låg på Danderyds Neonatal tillsammans med henne. Jösses! Och det var precis Ett år sedan vi låg på Huddinge Neonatal med Fanny...

Elsas dag vart som vanligt förutom en FischerPrice garage. Flickorna älskade det och jag o pappa maken var nöjda =)
De somnade dock sent ikväll men det innebär sovmorgon för oss vuxna.

I morrn kommer det släkt hit på tårta för att fira lillan men ska vara ärlig o säga att jag längtar tills de går. Jag har så mycket i morrn så när man väl klarat av allt är man så trött, inte så att jag inte vill träffa människorna, utan, ja ni förstår.







På tal om något annat. Maken köpte en Systemkamera till oss och en ROSA LAPTOP med ROSA TANGENTBORD åt mig.. Den är jättefin och det är så fräscht att sitta o skriva vid den.. I love it! Det är min nya bebis, haha!


Trött i huvudet, ska nog sova nu. Men lovar att skriva snart igen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0