Förskyld o allmänt hängig

Barnen o maken har snorat hela helgen. Jag har försökt få hemmet att se okej ut och sett till att frukosten blivit serverad. Inte kunnat koppla av så jättemycket, på det vis att jag kunnat bli sjuk jag oxå. Men så idag när maken ska gå till arbetet så ...ja, vem är snorig o hängig nu tror ni?? JAG JAG JAG !!! Och vem ska ta hand om mig nu?...*suck*

I morrn ska vi prata med banken ang köp av våran lägenhet. Vi bor i den redan, men nu ska de göra om hyreslägenheterna till bostadsrätter.  Det vore underbart att få äga sitt hem, veta att man kan inreda o banka i väggar o tak för att fixa iordning utan att tänka på krav o regler.... Eller regler finns det säkert ändå, men visst har man mer frihet när man äger sitt lilla hus =) "lägenhet" :P

Fyller gammalt snart *usch*, vill inte bli gammal!! Men egentligen är det ju åldern bara en siffra tills man är typ 50 o benen inte orkar som de gjorde förr. Jag känner mig faktiskt som 21 fortfarande och i huvudet är jag en "tjej" o kvinna till yrket.. *flinar* Längtar efter min tjejmiddag!!!

Men ja, man får tänka att jag vid 24års ålder varit med om:

- Opererad mig 3 ggr. + 1 mindre operation = 3,5 typ
- dö-födsel,
- Planerat en begravning
- fött 3 barn
- Gift mig
- Legat på neo
- haft en dotter som genomgått 2 hjärtoperationer
- dotter som genomgått 1 stor tarmoperation
- Förlorat min farfar o mormor samma månad
- äger snart vår bostad

Det är ganska mycket på så kort tid som 4år.. Egentligen så har alla dessa punkter inträffat på mindre än 3 år... så... ja...tänk själva.... nog har det hänt saker alltid....
Positivt o negativt... många väntar med att gifta sig tills de fyllt 30 o likaså när det gäller att skaffa barn.


Nu ska jag ta hand om barnen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0