Fredagen den 13:e..

Löjligare får man väl leta efter. Jag har haft det så himla bra idag. Allt har gått så bra och inget tråkigt har hänt. Iofs har min dotter krupp är på väg att bli förskyld men det var hon redan igår.

Tog bilder på min lilla 1:åring idag o hon var så söt. Dopklänningen sin hade hon på sig och en kofta/mössa som mormor hennes hade stickat.. Som en livs levande docka, gosiga kinder o stora vackra blå ögon... åååh !!!
Undrar om nått företag behöver bebismodeller? I sånt fall , vem skulle säga nej tack till min lilla tjej. Nu menar jag inte att jag på någevis skulle utsätta henne för sånt dåra men i alla fall! Så söt min lilla tjej.


SKönt med fredag ändå.. Maken är hemma i 2,5 dagar o vi får bara njuta o mysa tillsammans.

Firar 3årig minnesdag oxå, Våran lilla ISadora som föddes "sovande" 15februari 2006... Saknar henne något otroligt...


Nu ska jag sova ner lillan o sedan ska maken o jag se film =)

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0