Var e du?

Har ringt dig./Sms:at.förstår att du har mycket att göra! Men ändååå.. *sakna* Har från en början inte varit så bra att höra av mig heller men jag har faktiskt haft fullt upp nu med dop o allt. Förra veckan blev vi förskylda, maken o stora flickan var dåliga hela helgen. Jag o minstingen blev ordentligt sjuka igår. Min röst är jätteknasig, anstränger jag mig så "borta". Sedan överhuvudtaget är jag mer "sms" människa, att jag inte ringer ofta utan hellre smsar är enbart för att jag...är sms människa =) Det har inget med att jag inte vill ha kontakt eller så. Men som sagt, den senaste tiden har det varit massa. ------------------------------------------------------------------------




TIll annat: Idag var ungarna o jag iväg till centrum, skulle till banken o fixa konto åt dem. Därefter skulle jag handla mat för Makens bror skulle komma förbi och äta. Detta visade sig ändras, då farbror skulle "brorsan" skulle på hockey. Men han stannade en stund o prata med tjejjerna o mig, vilket var supertrevligt, han får gärna hälsa på fler ggr. Ont i halsen, men nu har jag halstabletter så jag klarar mig o tuggummi :P Ska snart lägga barnen, men först dricka kaffet. Hörs kanske senare eller i morrn =) KRAMISAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0