Hjärnan snurra men Hjärtat Vann!

Har i ett par jobbiga dagar funderat över tanken "vem ska bli gudmor åt Fanny". Och idag vann Hjärtat.
Mina syskon är underbara på alla sätt o vis. Jag vet därför att de älskar och kommer finnas där för mina barn på alla sätt o vis.
Men jag har sedan ett år tillbaka träffat ännu en mysig person eller personER ska jag kanske säga. Och det kändes bara så rätt att göra denna person till Fannys gudmor. Och idag meddelade jag henne om det och hon är jättespänd o glad över det.
Jag tror på den här vänskapen så jag har ingen anledning att inte kunna välja henne som Gudmor. Dennis barndomskompis fru är det med andra ord. Det är så fina människor och ja, kanske hade valet lite med att jag trivs så bra med dem men jag kan heller inte se en annan orsak till att man inte skulle välja en sån person då.

Inte som om de ska adoptera våra barn så fort det händer oss något. De ska finnas där som stöd o hjälp om vi behöver..typ nått sånt.

Hm... Min mor är gammaldags o undrade väl en sek varför jag inte valde någon som var släkt med Fanny... men kollar man runt i världen så väljer många sina vänner oxå... aja, som sagt. Gammaldags. Syskonen är alltid något till mina barn =)



Ordbajs =)


Nu ska jag träna på Orbitrekken. Tränar ikväll när DEnnis kommer hem oxå... :) har ökat till 15 min per ggn nu... dock står jag bara 10 min på dagarna, när dennis är hemma kan han vakta barnen medans jag står.



Nåja..

Skriver mer later =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0