Måndag..

Snö o kyla, INGE MER!!!

Gick upp tidigt för att gå o hämta mitt paket som innehöll Fannys dopklänning. Den var inte exakt som jag väntat mig men den var otroligt vacker i alla fall.
Därefter fikade jag med DEnnis innan han stack till arbetet o därefter har jag skött allt här hemma helt själv.

Fick iofs fin-besök av småsyskonen klockan 18 o de stannade här till 20.30 å det var ju perfekt för då hade barnen fått leka av sig lite o blivit lagom trötta för att sedan kunna sova =)

Fanny somnade klockan 21:30 o ELsa somnade 10 min senare. Hoppas de sover hela natten nu.

Ytligt sätt då? Ja, idag vägde jag stadiga "?0,8kg" (på morgonen) Vart chockad samtidigt som det var förståeligt.
Jag är väldans ytligt nöjd i alla fall! Men nog får man se upp lite nu så man inte njuter av det för mycket.

Bla bla


Var på middag i lördags hos J, E och A. E är Dennis barndomskompis. Det var megasupertrevligt faktiskt. Så underbart när man hittar andra par som man passar ihop med så bra.
De kommer på lördag oxå, deras lilla tjej A är så himla söt. Elsa o A lekte jättemycket, sprang efter varandra o skrek på oss o gjorde andra konstiga läten! A tyckte om Fanny oxå o skulle krama o hålla hennes hand. hihi


Nu ska jag se tv...kanske skriver mera later


Natti natt annars =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0